#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Vurderer å bytte ut støtfangeren på min S6 96`mod med en RS fanger. Noen som har meninger?? er veldig i tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Noen som har meninger?? Min mening er at RS-fangere til C4 burde du holde deg langt unna! Rett og slett fordi den originale fangeren ser MYE bedre ut. Den er også designet av de samme folka som laget bilen, noe RS-fangeren bærer preg av å ikke være. Håper jeg kan overbevise deg om å beholde originalfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2007 Stemmer også for å beholde originalfangeren, da den rett og slett ser riktig ut, i motsetning til RS (i mine øyne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2007 Uten tvil originalfanger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2007 Originalfanger er garantert penest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 RS-fanger til C4 burde være forbudt! Kjør originalfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2007 :)Oki gutter. Tror jammen det blir orginalfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...