#26 Skrevet Oktober 25, 2007 OIOIOIOI!!! den svarte 4X4 sierraen var råå!! GO COSWORTH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 25, 2007 Slenger ut litt flere bilder jeg Interiøret i den hvite 90`n: Den mest harry bilen jeg har hatt(?): Pink toy rett etter lakkering: Motivlakkering: Golf 2 VR6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 25, 2007 Cossie power: Bora-hora: G60 Turbo: TDI: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 25, 2007 Jasså Kenth synes det fremdeles det er kjett å kjøre samme bil to uker i strekk skjønner jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 25, 2007 Jasså Kenth synes det fremdeles det er kjett å kjøre samme bil to uker i strekk skjønner jeg. Skjønner ikke helt hva du mener nå men? Lyt bytte litt vettu Teodor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 25, 2007 Skjønner ikke helt hva du mener nå men? Lyt bytte litt vettu Teodor Fått med meg det, hva er det som er familie bilen om dagen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 25, 2007 Fått med meg det, hva er det som er familie bilen om dagen da? Nå har jeg en 2002 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Du har S4`n enda eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 26, 2007 dæven, jobber du som a? Edit: Truckfører, vinni lotto mange ganger du ? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 26, 2007 dæven, jobber du som a? Edit: Truckfører, vinni lotto mange ganger du ? hehe.. Hehe.. Truckfører er godt betalt da Pluss att jeg jobber skift:) Men nå har jeg klart å tjene endel på bilbytting opp igjenom årene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 26, 2007 du er ikke tilfeldigvis truckfører på trelasten i brummundal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe.. Godt gjettet? Jeg jobber for Optimera Øst som ligger i brumunddal ja Hvordan vet du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 26, 2007 3BG'en var niiiice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 26, 2007 Dæven du må ha brukt noen kroner på omregistrering i din tid hittil i livet Mange råe biler forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 26, 2007 Dæven du må ha brukt noen kroner på omregistrering i din tid hittil i livet Mange råe biler forresten Det har vært like mange mopeder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 26, 2007 Det har vært like mange mopeder Dæven du må ha brukt noen kroner på omregistrering i din tid hittil i livet Mange råe biler forresten Tja, litt har det vel blitt Men jeg har da alikevel kommet godt i pluss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 26, 2007 du ? den kvite vingebilen , kor har du kjøpt den , og kor blei den solgt vidare ? var ein maken ein her på øya for eit par år sida ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 26, 2007 du ? den kvite vingebilen , kor har du kjøpt den , og kor blei den solgt vidare ? var ein maken ein her på øya for eit par år sida ... Jeg kjøpte den av en kamerat like ved oslo. Men han kjøpte den av en fyr i bergens området. Jeg solgte den videre til en i oslo, han solgte den igjen like etterpå. Den lå på autodb for noen uker siden med masse klistremerker og speesline felger. AJ regga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 27, 2007 Hehe.. Godt gjettet? Jeg jobber for Optimera Øst som ligger i brumunddal ja Hvordan vet du det? hvis det ikke er mange trelaster i brummundal jobber kameraten min der! sondre bondal heter han! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 27, 2007 hvis det ikke er mange trelaster i brummundal jobber kameraten min der! sondre bondal heter han! Navnet var nok helt ukjent for meg. Spørs helt hva han mener med "trelasten" da. Jeg jobber for Optimera, som er forskyningslageret til Monter. Også er det Monter i Brumunddal, også har vi gapro som driver med listverk Også har vi jo langmoen som driver med trelast i Brumunddal Alle disse 4 stedene opereres det med truckkjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...