Anbefalte innlegg

På passaten (02 1,9TDI PD) så ligger temperaturen stortsett på 0 grader i følge temp måleren inne i bilen. Ved en sjelden anledning spretter den opp til 90 bare for å sige ned til 0 igjen etter noen sekunder. Spurte om dette sist bilen var på service, men om de ikke fikk tid til å sjekke saken eller om det var noe annet som gjorde at det ikke ble fikset husker jeg faktisk ikke helt. Nå har jeg ikke merket noe galt ellers foruten en mistanke om litt høyere forbruk etter at denne feilen viste seg. Noen som vet hva som er galt, og om det er vanskelig å fikse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vill gjetting tilsier at dette muligens bare er en brukket ledning til temperaturmåleren din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så har du en temperaturgiver som tuller litt med deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller, når jeg tenker meg om, temperaturgiveren styrer vel kanskje radiatoren osv og? Hvis det er tilfelle, og radiatoren er varm/motoren maks blir 90 grader, så kan det jo hende det bare er selve instrumentet som har dårlig ledning et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke "dårlig ledning" svar ;). Medfører alltid masse jobb med feilsøking : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyst sansynlig dobbeltemperaturgiver G-62 som ikke virker som den skal. Røpes som oftest med diagnose og koster rundt 350 hos Møller tror jeg.

Søk på G62 og du finner MASSE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker. Da skal det søkes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.