#1 Skrevet Oktober 24, 2007 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3508076 Video: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Det der er jo bare helt vilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2007 Av alle biler å bygge 600hk motor i, en Golf 2. Så ut til å funke fint det der da, men lurer noe jævlig på hvordan han finner feste på første tre-fire gira... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2007 svak ereksjon av det der. fy faen. me wants. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2007 Av alle biler å bygge 600hk motor i, en Golf 2. Så ut til å funke fint det der da, men lurer noe jævlig på hvordan han finner feste på første tre-fire gira... trur ikke det stod quattro på sida får morro skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Audi TT dashbord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2007 trur ikke det stod quattro på sida får morro skyld... Er haldex 4wd fra R32 på den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 Av alle biler å bygge 600hk motor i, en Golf 2. Så ut til å funke fint det der da, men lurer noe jævlig på hvordan han finner feste på første tre-fire gira... Det er ingen 600 hk motor:) Er nok mye over 600hk i den. 592 hjul hk fordelt ut på alle 4 ved 1.52 bar Står ikke noe sted at innmaten i motoren er byttet. Kun spacer for lavere komp:) Helt sjuke motorer. Her noen tidligere turer i benken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 syykt;) noen som vet hvilke sang de spilte i videoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2007 kort å greit helt rått, på tide av noen Golf2 frelste å ta opp den saken der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2007 Gleder meg til Jimmie får montert turbo-kitet på sin R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2007 den som hadde hatt feit lommebok og gode sponsorer nå me wants too!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2007 Gleder meg til Jimmie får montert turbo-kitet på sin R32 Me 2!! Men Kristian: Har ju sett og hört om mange no som kjörer langt över 500 hk på orginal innmat. Har vel ikke helt troa på det, men hvis det funker för folk så er det vel bare att kjöre på. Eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2007 Me 2!! Men Kristian: Har ju sett og hört om mange no som kjörer langt över 500 hk på orginal innmat. Har vel ikke helt troa på det, men hvis det funker för folk så er det vel bare att kjöre på. Eller??? Tenkt på prisen når dette vil gå til helve...? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2007 Tenkt på prisen når dette vil gå til helve...? Mvh Var det jeg skulle skrive også! Har man råd til å bygge, så tar man seg råd til å bygge så det holder. Men er klar over at mange bygg i statene er basert på orginal bunndel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 24, 2007 Tenkt på prisen når dette vil gå til helve...? Mvh Seff, men har ikke sett noe turbo konverterad R32 med spes på annen innmat. Har heller ikke funne en sjappe som selger råder, stempler++. Ser ikke ut som att HGP heller skifter noe på sine kitt. No suger jeg i tysk da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 25, 2007 Har ikke lest og HGP skriver heller ikke om noen modifikasjoner gjort i motoren utenom å senke kompresjonen til rundt 8:1 Men må jo huske på en ting. Det er jo ikke MEGA ladetrykk det kjøres med heller. Ser jo Audi femmere med 1.7 til godt over 2 bars ladetrykk. Ikke rart de drar ut så mye hk og at de raser uten oppgradert innmat. HGP sitt stage 3 kit gir 575hk på max ladetrykk ved 1.4 bar. Denne mk2'eren her lader 1.53bar. Rett under 600 hk. Rådene til R32 er de samme som på alle VR6 24V eller 12V hvis jeg ikke tar HELT feil. Stemplene er nødvendigvis større:) http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 25, 2007 syykt;)noen som vet hvilke sang de spilte i videoen? Bran Van 3000 - Afrodiziak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 27, 2007 Leser her at innmaten ikke er helt orginal:) Small crack in third cylindre wall. We supose a problem with one of the new injector. Maybe it was running too lean in that cylindre. Mike heard some knocking on 3rd cylinder during the last dyno day, but it didn't came back on the other runs. The block is replace with a brand new one. The Ross pistons and cunningham rods will be reinstalle in the new engine. Should be good to go again in about 2weeks. By the way. it was 15" wheels. We had better trap speed with the 17" street wheels. First big problem with the cars since we did it. After around 6000km daily driven and daily beaten. Not that bad for a 750+bhp car. And yes, it does move a lot for a street car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 31, 2007 Unitronic MkIV R32T GT4088R 630 File MAXED OUT! It'll be tuned next week with Siemens DEKA 870 CC Injectors @ 4 bar and should see 600awhp and 600awtrq around 20 psi. Klikk på dynografen i linken under: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3516105 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 2, 2007 På linken over ser man en R32-T som har chippet orginal ECU. Rimelig heftig at de ikke bruker hiddensprut på disse motorene da de max'er ut 630cc oppsett på 1.2 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 2, 2007 http://www.unitronic.ca/uni/index.php?option=com_content&task=view&id=186 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 18, 2007 Mere R32-T fra Unitronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 18, 2007 Sheize 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...