Anbefalte innlegg

Skulle inn i bilen å på jobb her en dag men kom meg faen ikke inn på førerside!!! skjønte ingen ting og trodde døra var frøse fast men d va over 5 grader så det kunne ikke stemme, prøvde å åpne den fra innsiden men funket like dårlig... jeg skjønner IKKE hva som kunna ha skjedd eller hvordan det har skjedd...: bh :

Bilen er en Audi 80 92'

kan tenke meg at en vaier har hoppet av el at hele dørlåsen ha klikka men kan ikke finne det ut for jeg komme meg ikke inn i bilen:p

Noen som vet hva jeg kan gjøre?? sprenge hele driten til helvete?:P

Noen som har vært borti det samme problemet tidligere eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, må gå inn på pasajersiden og prøve å vippe av dørtrekket derfra eller noe sånt da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å press døra inn mens du låser opp.. funka på en 80 avant som hadde låst seg.. verdt å prøve..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips... får prøve i det..

men kan ikke fatte hvordan jeg skal få vippa av dørtrekket da akkurat siden det er et par skruer som sitter skjult når døra er igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips... får prøve å trykke inn døra da..

men kan ikke fatte hvordan jeg skal få vippa av dørtrekket da akkurat siden det er et par skruer som sitter skjult når døra er igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få av dørtrekket er vel alt annet en enkelt ja.

Prøv en del med å låse opp og igjen mens du dra/ skubber i døra.

Sjekk også at håndtaket er skikkelig tilbak på plass før du låser opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få av dørtrekket er vel alt annet en enkelt ja.

Prøv en del med å låse opp og igjen mens du dra/ skubber i døra.

Sjekk også at håndtaket er skikkelig tilbak på plass før du låser opp.

prøvde det å låse opp og igjen og da fikk jeg opp døra til den stenger i låsen på en måte (visst du skjønner hva jeg mener) og kom ikke lenger...rikka å rikka men ikke faen om døra ville opp... prøvde dette ijen idag og da nekta den i d heøe tatt og sto bom fast igjen...

drit hakke lei av å gå inn passasjerside døra nå: bh :: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det samme skjedde på min bil, dog på passasjer siden. åpnet bakdøren og slo på biltene som holder låsekassen fast mens dama prøvde å åpne døra samtidig, etter noen vellplaserte slag på boltene med hjelp av en skralle forlenger og en hammer kom den opp. er ikke sikker på om du kommer til disse boltene på din bil men hvis du ikke har fått den opp enda kan det iallefall være vært ett forsøk. lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det samme skjedde på min bil, dog på passasjer siden. åpnet bakdøren og slo på biltene som holder låsekassen fast mens dama prøvde å åpne døra samtidig, etter noen vellplaserte slag på boltene med hjelp av en skralle forlenger og en hammer kom den opp. er ikke sikker på om du kommer til disse boltene på din bil men hvis du ikke har fått den opp enda kan det iallefall være vært ett forsøk. lykke til :)

takker for råd:) skal prøve å da skal det dengest og slå som juling! Døra SKAl opp!!! er drit lei nå!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å dirke den opp med en kraftig ståltråd fra innsiden og nedover ruten. Måtte gjøre dette mrd både en passat 95 mod og S4 92 mod.

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å dirke den opp med en kraftig ståltråd fra innsiden og nedover ruten. Måtte gjøre dette mrd både en passat 95 mod og S4 92 mod.

Mvh

Lars Ivar

prøvde den tidligere idag uten hell... vet ikke hva jeg skal gjøre men får bare prøve igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er ikke lett å treffe rette vaier, men til slutt pleier det å gå ;)

er en tålmodighetsprøve ;) he he..

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis ikke får du prøve og dra på falken eller viking og høre om dem vil prøve og få den opp?? dem er jo mester på og dirke opp biler hihi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis ikke får du prøve og dra på falken eller viking og høre om dem vil prøve og få den opp?? dem er jo mester på og dirke opp biler hihi.

ikke dumt,ikke dumt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er ikke lett å treffe rette vaier, men til slutt pleier det å gå ;)

er en tålmodighetsprøve ;) he he..

Mvh

Lars Ivar

heh..ja da må jeg det passer meg ja!! hah!!

meeen får vel prøve så godt man kan:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.