#1 Skrevet Oktober 24, 2007 Lurer på om noen har noen gode råd på hvordan jeg skal få løsnet abs følerene på en golf2 uten å ødelegge de? Har sprayet med rustløser i noen uker nå og det hjelper ikke: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg borret ut midten og banket den i fillebeter. Tålte egentlig lite - og satt utrolig fast så beklager å måtte medele at det tror jeg blir vanskelig. Nytter ikke varme - da den tåler lite av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2007 Går det an Har desverre til gode å få til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2007 Går det an Har desverre til gode å få til det. henger meg på denne, har heller aldri fått til dette og har vel bytta 10 sånne følere nå, så de i filler, hvorfor skal du ha de ut?? hvis du ikke skal bytte de. du kan jo kutte opp fjerbeinet da, men kanskje litt drastisk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg har byttet fjærbein på Nazze, og skulle flytte over de gamle, men de sitter som f.. Også de som satt i byttebeina hvor de hadde klippet ledningen (eller 'dratt av' er vel riktigere!) satt som sveisa fast, ble bare søppel igjen.. (kunne ikke bruke de siden de satt feil i forhold til navet.) Andre kan forresten bare dra de rett ut, så det har nok ett eller annet med smøring og rust å gjøre.. Møkkaløsning! Noen som vet om alle disse har samme impedans forresten? fant noen grisebillige til A4 bak på ebay som ser til forveksling like ut som de jeg trenger foran.. Må bytte plugg, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2007 Har fått ut noen få uten å "ødelegge" de på jobb. Er nok ikke lett. Den ene foran løsnet, men ikke den metallhylsen sum sitter rundt så da er den sikkert sund allerede:-( Er jo så "billige" nye da ca 1600kr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...