når skal vifta slå inn på typ 44 tq

Anbefalte innlegg

heisann lurer på vilken temperatur vannet skal ha før vifta slår inn bilen er en 88mod audi 100 tq (mc motor)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg nevnte rundt 100grader, min (200èn) stareter ikke før jeg slår av motoren; relè eller føler: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg nevnte rundt 100grader, min (200èn) stareter ikke før jeg slår av motoren; relè eller føler: klø :

Fordi du har "afterrun" med el vannpumpe for å kjøle ned turbo...

Stå stille på tomgang leeenge så starter vifta etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda :P Det var jo akkurat det jeg testet vet du, hehe..

Jammen lett å misforstå litt med tekst :) Jeg lot den stå, den ble varm, varmere så kokte den, (når jeg skrudde av motor under "oppkok" begynte vifta, lik oppførsel 3 ganger :P ) når temperaturmåleren stod på 108+/- tenker jeg :) Så det.. Har sånn en "afterrun" pumpe på vannet, men jeg har kanskje vifte afterrun system og? : klø :

Så spørsmålet mitt står igjen da, kan jo være begge deler, men føler eller relè? og i såfall hvilket relè?

Sorry off"on" topic..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer egentlig på dette også hehe. men du skal står leeeenge før denne vifta starter går opp mot 110grader før de starter. også kan den hende at m\viftemotoren starter midt på natta når motor er kald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det spøker nok i bilen din ;)

Neida, på min 100 Tq så startet vifta ved ca 105 grader...

Den høres dog ut som et helikopter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det spøker nok i bilen din ;)

Neida, på min 100 Tq så startet vifta ved ca 105 grader...

Den høres dog ut som et helikopter...

er nok bare en føler som er på jordet.

kunne være litt likt som helikopter ja hehe: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.