#1 Skrevet Oktober 24, 2007 Har byttet fra H ventil til J-ventil. Men opplever kutt noen ganger, sjekket over slanger, en vakumslange fra forrige eier var hull i, og dessuten 50cm for lang enn den trengte og være: klø : Ble litt bedre, men lugger fortsatt litt.. Noen som vet om jeg har koblet riktig? Ser de utgangene fra ventilen er lengre og byttet om fra sånn de vet på H-ventilen. Men tok bare utgangspunkt i at "kontakten" peker oppover.. Ladet forresten 0,9bar før, 1,1 nå.. Hvis det er av betydning, byttet plugger, hjalp ikke noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Er det chip på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2007 Er det chip på bilen? jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2007 Er problemet der når bare motoren er varm/kald, eller er det kom å gå tilstander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2007 Er problemet der når bare motoren er varm/kald, eller er det kom å gå tilstander? Pleier aldri og dra ut motoren når den er kald, men har aldri opplevd det når den er kald nei.. skjer når den er blitt varm og jeg gir på litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2007 Er bare når du drar på,"fullgass" ikke normal kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2007 Er bare når du drar på,"fullgass" ikke normal kjøring? Fullgass går bra, men hvis jeg ikke har full gass, men fullt trykk så hoster den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2007 motor er det? kode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2007 motor er det? kode. AEB 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2007 har du mulig å ta et bilde av hvordan du har koblet N75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2007 har du mulig å ta et bilde av hvordan du har koblet N75? Hmm, ja kan prøve og få gjort det seienere idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2007 gjør det, så skal jeg høre litt med eldra kara om det vet noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2007 Her er hvordan det er koblet, bilde av J-ventilen montert.. Forskjellen på de, J-ventilen til venstre, H- til høyre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 26, 2007 ser rett ut. Vis jeg ikke husker helt feil da... Venter på en mail med noen svar til deg, forhåpentligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 26, 2007 ser rett ut. Vis jeg ikke husker helt feil da...Venter på en mail med noen svar til deg, forhåpentligvis. Ahh, takk! Prøvde igår og vri den 90 grader så den pluggen pekte nedover isteden, da ble den litt slappere, kom ikke over 1bar, og sank til 0,5 veldig fort.. Så er nok riktig det på bilde, men tror feilen er bensintrykksregulatoren, var det Tommy på TSracing sa.. Så har fått hos FMS nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 7, 2007 hmm noen som kan konstatere at den skal monteres slik? jeg trykket den lange tuten ned i innsugs slangen altså ble kontakten pekende ned i motor rommet. ladet da peak på 1,4 men det sank fort som faen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2007 hmm noen som kan konstatere at den skal monteres slik? jeg trykket den lange tuten ned i innsugs slangen altså ble kontakten pekende ned i motor rommet. ladet da peak på 1,4 men det sank fort som faen. Den lengste tuten skal alltid ned innsugsslangen så da sitter din riktig,har du J ventilen så skal kontakten peke nedover,på C og H ventilen peker den oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2007 Noen som har delenummeret på J-ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 9, 2007 Noen som har delenummeret på J-ventilen? 034 906 283 J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 9, 2007 Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...