#1 Skrevet Oktober 24, 2007 Hei! Har en Audi Coupè Quattro, lurer på ett motorbytte i løpet av vintern/våren... er det noen som vet hvor mye sånt som dette vil koste ? for motor, el nett, ic o,s,v... ? Og om det er noen som vet om noen som skal selge en sånn type motor, 2,2 T 20V skal vist gå retti festene i min bil ? noen som vet mere enn meg om dette? Takker for svar Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Hei! Har en Audi Coupè Quattro, lurer på ett motorbytte i løpet av vintern/våren... er det noen som vet hvor mye sånt som dette vil koste ? for motor, el nett, ic o,s,v... ? Og om det er noen som vet om noen som skal selge en sånn type motor, 2,2 T 20V skal vist gå retti festene i min bil ? noen som vet mere enn meg om dette? Takker for svar Mvh Tommy dette skal gå helt greit. i og med du har 20v er det beste å finne en 3B motor fra S2 før 93' eller en 3B fra 200. er det nermeste du kommer plug & play med ledningsnett, radiator osv. Alle 2,2 20VT går rett i fester og girkasse, men er mer arbeid med AAN fra S4 og S6, ABY fra S2 93-> og ADU fra RS2. komplette motorer med ledningsnett, ligger på 15000kr+- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 Hmm okei, jeg er ganske uerfaren når det gjelder bil, Enda !!!! motoren som sitter i er ganske "sliten" tror jeg, har allerede hatt rådebank, kam kjede rasler og noe ventiler som ikke er heeeeeelt som de skal være tror jeg, og bruker en GOD del olje ! så da er det det jeg har kommet frem til og innvestere i en S2 motor fra som du sier 93 og nedover, men 15 000 komplett ???? trodde dette ville komme på nærmere 30K jeg... komplett, jeg spørr kansje dumt men da er det med Turbo, grenrør komplett blokk, el-nett, Ic, oljekjøler o,s,v ? så det er bare og begynne og putte inn lissom ? Noen som vet om en motor i ok stand som skal selges ? Mvh Tommy Holtet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2007 Se på auto db,søk på audi,Fylke:møre og romsdal,Sortering:innleggingsdato. Ver rask,kom ut i dag 3b til 17000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...