Bytte fra 2,3 20V til S2 motor ?

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Audi Coupè Quattro, lurer på ett motorbytte i løpet av vintern/våren... er det noen som vet hvor mye sånt som dette vil koste ? for motor, el nett, ic o,s,v... ?

Og om det er noen som vet om noen som skal selge en sånn type motor, 2,2 T 20V skal vist gå retti festene i min bil ? noen som vet mere enn meg om dette?

Takker for svar :)

Mvh Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har en Audi Coupè Quattro, lurer på ett motorbytte i løpet av vintern/våren... er det noen som vet hvor mye sånt som dette vil koste ? for motor, el nett, ic o,s,v... ?

Og om det er noen som vet om noen som skal selge en sånn type motor, 2,2 T 20V skal vist gå retti festene i min bil ? noen som vet mere enn meg om dette?

Takker for svar :)

Mvh Tommy

dette skal gå helt greit. i og med du har 20v er det beste å finne en 3B motor fra S2 før 93' eller en 3B fra 200. er det nermeste du kommer plug & play med ledningsnett, radiator osv.

Alle 2,2 20VT går rett i fester og girkasse, men er mer arbeid med AAN fra S4 og S6, ABY fra S2 93-> og ADU fra RS2.

komplette motorer med ledningsnett, ligger på 15000kr+-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm okei, jeg er ganske uerfaren når det gjelder bil, Enda !!!! :P motoren som sitter i er ganske "sliten" tror jeg, har allerede hatt rådebank, kam kjede rasler og noe ventiler som ikke er heeeeeelt som de skal være tror jeg, og bruker en GOD del olje ! så da er det det jeg har kommet frem til og innvestere i en S2 motor fra som du sier 93 og nedover, men 15 000 komplett ???? :D trodde dette ville komme på nærmere 30K jeg... komplett, jeg spørr kansje dumt :P men da er det med Turbo, grenrør komplett blokk, el-nett, Ic, oljekjøler o,s,v ? så det er bare og begynne og putte inn lissom ? :D

Noen som vet om en motor i ok stand som skal selges ?

Mvh Tommy Holtet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på auto db,søk på audi,Fylke:møre og romsdal,Sortering:innleggingsdato.

Ver rask,kom ut i dag

3b til 17000kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.