#26 Skrevet November 7, 2007 Sinnsykt tøft, trur æ skal importere en sånn å bruke som chip vogn her oppe i nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 7, 2007 F E T !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 7, 2007 Forestill dere den røde bilen her i tråden http://youtube.com/watch?v=62eSUHz_0sA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 7, 2007 den stilen var bare helt rå-STYGG.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 7, 2007 den stilen var bare helt rå-STYGG.... I beg to differ. Den stilen er så "over the top" at den er grisetøff. Jeg hadde LETT rullet rund i en slik bil på sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 7, 2007 I beg to differ. Den stilen er så "over the top" at den er grisetøff.Jeg hadde LETT rullet rund i en slik bil på sommeren. Jeg og. Og ikke minst hoppet inn og ut av dørene førti ganger daglig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 7, 2007 Syns faktisk det er tøft eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 4, 2007 Enda en raritet fra østen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 4, 2007 Litt av ein camber på den raude bilen bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 4, 2007 Litt av ein camber på den raude bilen bak Camber sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 4, 2007 hehe.. se på de skiltene a.. kult å melde fra om noen tyveri eller lign.. skiltnr er "????" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 4, 2007 Kun den lilla der som er Bozuku da...Bozuku stilen er jo 3 meter eksos, 2 meter skjermbreddere og spisebord til frontspoiler. Feil! Den lilla der er den nye brøytebilen til Mesta Ahh.. deilig! Det der er jo Samme camber som bobla får nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 4, 2007 hehe.. se på de skiltene a.. kult å melde fra om noen tyveri eller lign.. skiltnr er "????" Skiltnr er "3 x krussedull 300 krussedull 3 13" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 4, 2007 Skiltnr er "3 x krussedull 300 krussedull 3 13" Tallet man ser overs på skiltet indikerer hva slags kjøretøy det er i kombinasjon med fargen på skriften og bakgrunnen på skiltet. privatbiler har tall fra 0-660, hvit bakgrunn og grønn skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 4, 2007 Hehe... det der er jo ingen bil! Det er Fløibanen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 4, 2007 Vet ikke helt om jeg er enig i at dette er "TOP STYLE" men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 4, 2007 Nå vet jeg faktisk ikke helt hva jeg skal si her...hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 4, 2007 Negativ camber er kult nok det, men som alt annet har det sin begrensing. Den siste der, hva skjer der a? Japsene er uten tvil ailiens som bor på moder jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 4, 2007 Nå vet jeg faktisk ikke helt hva jeg skal si her...hehehe.. det vet jeg - satan for noen fete dassruller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 25, 2008 De gir seg ikke, dette er den grønne som det er bilder av tidligere i tråden med ny paintjob. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 25, 2008 Med så mye negativ camber ser det mer ut som at bærekule og hjullagerhus har skilt lag enn det er kult:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 25, 2008 Skjedd med panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 25, 2008 Skjedd med panseret? Lyktene er ikke vanntette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 25, 2008 jeg må si at det ser ut til at de har myyye fete felger type dassruller som faktisk kunne fungert meget bra på golfene våres.. men klarer ikke å finne noen nettsjapper på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 25, 2008 Så mye neg. camber er jo nesten umulig å få til eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...