#1 Skrevet Oktober 25, 2007 Skiftet noen pærer på poloen her om dagen og kom over en løs plugg av ett eller annet slag på høyre side. Kan noen fortelle meg hva denne ledningen som henger ut av åpningen er til? Koblingen til selve lyset er den som ligger inni åpningen så den er det definitivt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2007 ser ut som utvendig temp føler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2007 Ligner veldig på føleren som er festet foran radiator på min, i hvert fall, og dette har jeg alltid regnet med var utvendig temp... Håper da i hvert fall det, hvis ikke lurer jeg også på dette: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2007 Men jeg har da ikke slik FIS eller hva man nå kaller det i bilen. Betyr det forresten at alt som skal til for å få FIS i bilen ligger klart fra før. Mulig det er en forhastet konklusjon, men hvis så er tilfelle hadde det vært litt gøy å få enda ett prosjekt å gjennomføre etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...