#1 Skrevet Oktober 25, 2007 Fant ingen tråd på dette fra før av, så da lager jeg en egen. Problemet: Når jeg skal låse opp døra vrir jeg vanligvis nøkkel mot venstre, igår ble plutselig alt rart. når jeg vrir mot venstre så må jeg holde nøkkel i den stillingen lenge før den låser seg opp, ingen av de andre dørene låser seg opp. vrir jeg nøkkel mot høyre låser den seg opp med engang, men da vil ikke bilen starte og alarmen går på. jeg må vri til venstre igjen for å låse, men da står lysene inni bilen på. jeg finner dette ytterst merkelig. noen som har tips ti hva feilen kan være? Sentrallåsen er vakuumstyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2007 Fant ingen tråd på dette fra før av, så da lager jeg en egen. Problemet: Når jeg skal låse opp døra vrir jeg vanligvis nøkkel mot venstre, igår ble plutselig alt rart. når jeg vrir mot venstre så må jeg holde nøkkel i den stillingen lenge før den låser seg opp, ingen av de andre dørene låser seg opp. vrir jeg nøkkel mot høyre låser den seg opp med engang, men da vil ikke bilen starte og alarmen går på. jeg må vri til venstre igjen for å låse, men da står lysene inni bilen på. jeg finner dette ytterst merkelig. noen som har tips ti hva feilen kan være? Sentrallåsen er vakuumstyrt. Hmm.. Ikke vært borti det før.. Men kan hende du kan lese av noe på diagnose? Skal hente utstyr for det på posten nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2007 Hmm.. Ikke vært borti det før.. Men kan hende du kan lese av noe på diagnose? Skal hente utstyr for det på posten nå.. Da vet jeg hvem skal få æren av å lese av diagnose på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2007 Du må resette sentrallåsen, var en tråd om dette her et sted.. Men gå nå endelig hit i stedet: http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=1 Og søk etter 'central', så får du oppskriften! Og svar på alt annet du lurer på om disse bilene også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2007 · My alarm system seems to have gotten out of synch with my door locks. How can I fix this? FAQ by Fred Munro Well, it finally happened - the alarm on my UrS4 went out of sync with the door locks tonight and set the alarm when the doors unlocked. Rather than try the "remove the back seat, disconnect the battery" route (it is winter, after all) I tried a variant of the method suggested by Dan Hussey which worked well to re-sync the system. 1. Unlock the car with the remote (the alarm sets "ON") 2. Open the drivers door. 3. Pop the hood but don't lift it. Lifting it will activate the alarm. 4. Leaving the driver's door open, lock the car using the remote (the alarm sets "OFF", the drivers door stays unlocked, all other doors lock). 5. Lift the hood. Remove the cover from the relay box and remove circuit breaker A2. This cuts power off the alarm/central locking system. 6. Wait a couple of minutes. Unlock the passenger door with the key. Unlock the rear doors by pulling the lock buttons up. Shut the drivers door. 7. Re-install breaker A2. Replace the relay box cover. Shut the hood. 8. The alarm is now re-powered in the "OFF" position and the doors are unlocked. Lock the doors using the key and immediately unlock using the remote. 9. Lock the doors using the remote and the alarm should set. Hope this helps somebody. I only set the alarm off twice and immobilized the car once trying to get it off the street in front of the house into the driveway to work on it. Locking/unlocking with the key re-mobilizes the car. Fred Munro '94 S4 Ganske grei walk thru, men jeg har ikke fjernstyrt sentrallås mulig jeg kan bare bruke nøkkel istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg kan nå bekrefte at dette funker. der det sto at man skal bruke fjernkontroll brukte jeg bare nøkkel istedet. JIPPII! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...