VIKTIG: Lokallagets hjemmeside

Anbefalte innlegg

-- OPPSUMMERING --

Lokallagets webside: er foreløpig nede siden jeg ikke lenger har en site å hoste den på. Jobber med å finne en løsning.

 

-- HELE INNLEGGET --

Nå er vi i lokallagsstyret lei av å vente på en god hjemmesideløsning fra klubben etter at den forrige forsvant tidligere i år. Derfor har vi lagd en side selv som vi bruker inntil en god løsning måtte dukke opp via "normal tjenestevei".

Vi har ingen domene til siden, så den ligger foreløpig på brukerkontoen min ved instituttet jeg studerer ved på NTNU, men for at folk skal slippe å huske lang kryptisk adresse bruker vi forwarden http://vacn.moo.no

 

På webben legger vi ut alle arrangementer som skal skje, inkludert lokallagsmøter. Bilder fra arrangementer vi holder legges også ut der. Har du bilder eller forslag til andre ting siden bør inneholde så ta kontakt så skal vi se på saken.

Dette er å betrakte som en beta-side og endringer kan skje uten videre varsel. Feil på siden varsles meg direkte eller legges i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra:) Fant til å med bilder fra gammle golfen på siden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ikke siden mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror den forsvant da kay slutta på skolen å gikk over i arbeidslivets rekker igjen :P

kan sikkert få fikset noe slik at det blir tilgjengelig igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akk ja, skolen ble vanskelig å ha med å gjøre når jeg ikke skulle gå der mer, så kontoen er stengt. Siden ligger klar til å hostes andre steder. Send meg en pm Georg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hoste, kan noen som tilgang til de gamle sidene ta kontakt, så ordner vi noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hoste jeg og, har domene tilogmed. storkar.com ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.