#1 Skrevet September 3, 2004 hey, folkens. dette er vel et spørsmål som er rettet litt mere til de som bor oslo og akershus, men alle kan da svare. lurer egentlig på noen bra steder å få tatt noen pene bilder av bilen min i dette område??? kom gjerne med tips og bilder... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2004 kaia nedenfor festningen en solfylt søndag? Eller så kan du ta en Eli Hagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2004 Kanskje Utsikten oppe i Kollen på en skyfri dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund Kanskje Utsikten oppe i Kollen på en skyfri dag. Her er ett fra Kragstatuen i Holmenkollen.. Kongeutsikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Her er ett fra Kragstatuen i Holmenkollen.. Kongeutsikt Var akkurat det jeg tenkte på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2004 jeg er også kiin på litt bilder under kjøring. er det noen i oslo/akershus område som har lyst til å prøve å få til dette er det bare å si ifra. så kan vi gå sammen et par stykker og knipse noen bilder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2004 Lei et helikopter og fly bilen opp på hoppkanten i Holmenkollen, det blir unike bilder d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...