#1 Skrevet Oktober 25, 2007 Først og fremst så lurer jeg på, bruker disse bilene like lang tid på å bli varme som en god gammel raklediesel?? Ellers så, den ligger på mellom 900-1000 omdr på tomgang, men der ligger den og jager hele tiden og gir veldig kengurueffekt ved igangkjøring. Lurer litt på hva som gjør detta? Samtidig så lager - ikke servoen tror jeg, men når jeg ratter når bilen står stille så uler det noe voldsomt frammi der? Hva kan det være? Smøring? Så en siste ting foreløpig, når jeg slipper gassen og lar bilen bare rulle i nedoverbakke, så er det "blam-blam-blamblam" ut av potta. Kan minne litt om ettertenning! Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2007 Regner med at dette er ABK-motor? I såfall: De har Digifant og den er ikke akkurat 'optimal' har jeg hørt, finnes i hvertfall chipper som hjelper på. Cabben med ABK bruker litt lang tid på å bli varm, og 'ettertenner' litt på samme måten. Men tomgangen din tipper jeg er resultat av falsk luft, så sjekk slangene. Disse tingene _kan_ henge sammen. Uling fra servo er ikke uvanlig, det er ganske mye trykk i de systemene! (BAre prøv å dra rundt rattet med motoren av.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2007 Kan også smøre opp tomgangsmotoren. Det måtte jeg gjøre på min. Men den var mer at den nesten døde på tomgang noen ganger. Ettertenning hadde jeg også når jeg kjørte ned bakker med motorbrems. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2007 chipper sier du? er dette en "oppdatert" org chip, eller en som gir litt mer effekt eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 Den lyden i potta har jeg og på min også, har helt lik bil =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2009 Noen som fant ut hva den smellingen kom av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...