#1 Skrevet September 3, 2004 Etter 11 timer med "lakklek", altså polering og legge på film så er jeg klar for vinteren. I tillegg har jeg endelig fått facelift'en på Woohooo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2004 >Kjempelekker Andreas... Blir du med på søndag?? Tror jaggu du klarte å polere vekk tallene på skiltet også....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2004 Skal prøve så godt jeg kan å komme med... har ikke lyst til å gå glipp av detta. Tilbake til topic: Et actionshot tatt i 8. timen av jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2004 hehe... Skjorta forteller vel helt klart hvilken dag jeg gjorde dette på? GO KIMI! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2004 Hehe, sku akkurat arrestere deg om skjortebruken her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2004 hmmm har du slitt ut skoene og??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2004 pantsatte det han klarte og solgte sjela til McLaren, så får man råd til A4 Avant :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2004 ... å neidu, ikke mye å hente fra dem. Heller motsatt. 1000 spenn skal dem ha får årlig medlemsskap i "McLaren fanclub". Men man får da igjen for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2004 oi stiv pris! Er jo 3 år med VACN :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2004 veldig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2004 Hmm, har alltid lurt på om polering blir bedre uten sko??? Guess this is the right time to ask Blei bra da, det ska du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2004 Men seriøst Andreas, skal du ikke polere mer før vinteren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2004 flink atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...