Anbefalte innlegg

Jeg står på terkelen til å kjøpe inn bilpleieprodukter og lurer i den grad på hvilke merke jeg skal gå for.

Er det kun Meguiars og Autoglym som gjelder som er bra, eller finnes det andre merker også?

Slike merker som Turtlevax.... er det bare tull og tøys?

Noen som har noen harde fakta som kan vise til hvilke bilpleieprodukter som faktisk er best?

Jeg har for meg at de fleste her inne skryter Meguiars og eller Autoglym opp i skyene.

Har dere som gjør dette prøvd andre merker?

Selv så har jeg ikke prøvd noe annet enn Autoglym, og kan liksom ikke si at det er best så lenge jeg ikke har prøvd andre merker. Jeg lurer på om jeg skal teste ut Meguiars sine produkter, men vil jeg merke noe forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100080

Alternativer, fått god respons i usa.

Har jobbet endel med meguiars, flotte produkter, noen synets prisen er stiv..

Veldig mange som er fornøyde med Autoglym..

Kan heller si det slik, prøv pinnacle, er du ikke fornøyd så blir vi enige.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Duragloss, hvis du ikke blir fornøyd da, blir du aldri fornøyd!

Helt supre produkter og jobbe med, legger verken igjen merker på gummilister eller voksrester.

Min personlige mening/erfaring er at meguars og duragloss er i klassen over autoglym, pinnacle har jeg ikke selv prøvd, men får mye skryt for gode produkter.

Hos autogeek.net finner du alt du trenger av bilpleie til gode priser, bestilte fra dem for 2-3mnd siden, esken veide 13kg og da kom frakten på 120$

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trorf jeg heller litt mot Meguiars...

Men kan ikke se at dem har noe produkter som kan shine opp mine chrome-felger...?

Da tenker jeg altså på en slags chrome-polish. Noen her som vet om Meguiars har dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NXT All metal polysh

Selfølgelig :)

Takk skal du ha for den ... hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ett spørsmål her angående kjøp hos Autogeek.net.

Kommer frakt og evt. toll i tillegg til prisen jeg får oppgitt?

Litt usikker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ett spørsmål her angående kjøp hos Autogeek.net.

Kommer frakt og evt. toll i tillegg til prisen jeg får oppgitt?

Litt usikker...

YEPP................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YEPP................

Så da kan man like godt bestille fra meguiars.no ?

Blir vel ikke så mye rimeligere da... eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da kan man like godt bestille fra meguiars.no ?

Blir vel ikke så mye rimeligere da... eller?

Kommer ann på mengden man skal bestille.

Skal du bare ha en flaske med sjampoo og voks lønner det seg nok ikke.

Skal du handle inn fullt sortiment til bilshiningen lønner det seg absolutt, samt at de har et enormt utvalg da, Stort sett alt bortsett fra meguiars er jo ikke å få tak i her i landet.

Gå inn på autogeek og lag deg en handleliste, når du så sender bestillingen til dem vil du etter en dag eller to få en mail med pris for frakt.

Du må godkjenne frakten før de sender deg varene.

Husk at norsk moms(25%) vil komme i tillegg til totalbeløpet du får fra geek

Da kan du jo sammenlikne med pris fra dem og f.eks jegards som har mye meguiars.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt hva du gjør det til selv også.. Har selv jobba mye med autoglym, og det fungerer bra.... type eksempel... har klart å få svartblanke panser med fult av vaskerriper til å se ut som nylakka.. ikke en vaskeripe å se og ikke skjolder... men det tar ganske lang tid og er nesten litt poengløst pga. det er nok å ta på et sånt panser så blir det "synlige" riper igjen :D

Uansett så er det forskjell på prisklasse også. Zymöl er vel kanskje det aller beste du får tak i, men prisen er stiv der til og du klarer deg nok veldig bra med andre leverandører... Har hørt mye godt om f.eks. swiss wax, men desverre aldri testa det selv enda... cartec har noen greie produkter... men tror jeg hadde gått for autoglym eller meguiars fremfor de...

Selv hadde jeg valgt swiss wax og heller suplementert med produkter fra andre leverandører der jeg ikke var fornøyd med swiss wax. Det er vel ikke så mange som har en "line up" hvor alle produktene er like bra såvidt jeg vet...

En annen ting er vel også nivå og hva du er ute etter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med swisswax .. men prisen er horribel . Ikke til hverdagsbruk etter min mening . Jeg bruker det kun til spesielle anledninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser svissvax slår norgesrekort i pris på vox. 1000 kr. for en 200ml'ers boks med vox!! Dette er jo rent komisk og kan umulig forsvare prisen, selv om den skulle være litt bedre enn dem andre.

Tror jeg går for Meguiars eller Autoglym jeg...

MEN.... Hva er egentlig svakheten ved Turtlevax?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.