#1 Skrevet Oktober 26, 2007 Tydeligvis et kjent problem med denne type spiller; at volum hopper og spretter fra null til maks. Jeg fikk nylig reparert min spilller hos Strømmen Bilradio (rep hos Bomann/ Oslo). Skiftet chip prosessor, og lyd-potmeter fungerer nå perfekt. Ganske dyr prosessor, og rep kostet meg rundt tusenlappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2007 Tydeligvis et kjent problem med denne type spiller; at volum hopper og spretter fra null til maks.Jeg fikk nylig reparert min spilller hos Strømmen Bilradio (rep hos Bomann/ Oslo). Skiftet chip prosessor, og lyd-potmeter fungerer nå perfekt. Ganske dyr prosessor, og rep kostet meg rundt tusenlappen. Sorry, men du får jo kjøpt brukte for rundt 500,- .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2007 Med fare for samme problem etter kort tid: rock : Sorry, men du får jo kjøpt brukte for rundt 500,- .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2007 Med fare for samme problem etter kort tid: rock :Men det kan du jo få om den er reparert også. Garanti etter rep strekker seg vel til 3 mnd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2007 Men da har man hvertfall en ny del som gjerne holder litt lenger... Uansett, var supert tips dette Kjetil.. Mange som sliter med dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2007 Greit å dele erfaringer og tips. Men, enig i at servicen var litt dyr. Diagnosen på feilen med chip'en er også påpekt fra Blaupunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2007 Godt tips Jeg bruker heller 1000 på rep enn 1500 på en annen brukt..... Men aller først skal jeg lodde over alle loddepunktene som er enkelt å komme til så får vi se om det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...