#1 Skrevet Oktober 26, 2007 Hei, Lurer på noe eksteriørt til denne bilen. Er det noen som har noen gode forslag til frontfanger, sideskjørt og bakdel til denne type bil? Har lurt på singelframe front og uttak med dobble potter til den. Men synes det er mange forskjellige potter. Noen som har noe stilfulle forslag? Er madammen som kommer til å kjøre den mest, men det er våres bil tilsammen og vil ikke at den skal være for vanlig Legg gjerne ved noen bilder med forslag og hvor evt. jeg kan få tak i delene Takk for alll hjelp på forhånd.. MVH Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Norskbildelsenter.no har jo kjempe mye rått de:) Jeg har kjøpt mesteparten av plastikken min der og er fornøyd jeg så http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95853 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Norskbildelsenter.no har jo kjempe mye rått de:) Jeg har kjøpt mesteparten av plastikken min der og er fornøyd jeg så http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95853 Se der ja, kjempefin bil Lars Har nok kommet frem til at det blir singelframe front, men hvordan har du gjort det bak? Har du noen bilder? Har som sagt sett så mange forskjellige utgaver av eksoshaler og div se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2007 Noen Fler med innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2007 Synes både Oettinger og orginal S-Line bakfanger er meget pene! A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2007 Synes både Oettinger og orginal S-Line bakfanger er meget pene! A.J. Får man tak i disse a? Er det S-line fanger foran og, de som går litt ut helt nederst, eller er dette noe rieger greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2007 S-Line kjøpes hos Møller... Søk her inne, så finner du noen bilder av det:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2007 ABT Bakleppe m/eksos 4xenderør er heftig på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2007 OEttinger ja! ingen tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2007 Oettinger er konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2007 Støtter Oettinger elles S-Line/S4. Jeg synes S-Line front + S4 side og S4 bak er en meeeege pen kombo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2007 quality-autoimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2007 Nå begynner det å hjelpe her Nå må jeg begynne å søke og glo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...