Anbefalte innlegg

Halla.

 

Er det noen som trenger varer fra bahnbrenner, USA?

 

Tenker å kjøre en felles bestilling hvis noen er sugen på deler. De har det meste til de flest VAG kjøretøy.

 

All bestilling vil bli bindene, og frakt vil bli delt på antall bestillende. MVA gjøres opp for hver enkelt gjennstand.

 

Send meg gjerne en PM, så tar jeg kontakt med kjente hos BBM, og tar meg av bestillings biten, samt distrubusjon.

 

http://www.Bahnbrenner.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

 

Her snakker vi f.eks brake upgrade kit til Golf 2, Corrado, GTI MK. 4 osv med Porsche 993 bremser.

 

Pelequin Diffs, poly foringer, chip, kammer, felger, plugger, IC, både liquid IC kit, og oppgraderinger til eks Bora og golf 4.

 

Er masse godsaker for en hyggelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger en howitser..... du stakk av med min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kunne tenkt meg noe oppgraderte motorfester derfra til golf2, men når sånn ca har du tenkt å bestille og hvor lang tid tar det fra du bestiller til varene er framme? Koster jo bare 99 dollars alle sammen der nå, er vel ca 650-700kr det, er jo billig det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Art Dalene

hmm, kunne tenkt meg noe oppgraderte motorfester derfra til golf2, men når sånn ca har du tenkt å bestille og hvor lang tid tar det fra du bestiller til varene er framme? Koster jo bare 99 dollars alle sammen der nå, er vel ca 650-700kr det, er jo billig det.

 

Blir ikke så veldig lenge til bestilling, håper jeg. Hadde tenkt å samle sammen en stor felles ordre også bestille, kanskje vi kunne fått til noen bedre priser, hvis vi var heldige også..

 

Rudi: Howitzer kan sikkert ordnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da er jeg med hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok..samler sammen en haug. Hvis det blir nok folk som skal ha greier, så sender vi ordre. Hvis ikke, og responsen bli for dårlig, så dropper vi hele opplegget..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe bestillinger her?

Skal ha meg en Lysholm kompressor ifra Bahnbrenner.

Kan godt bestille sammen med noen om det skulle være aktuellt.

Kommer til og bestille min om ca. 3 uker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nok til at det kokte vekk i kålen...Var ikke den helt store responsen, så jeg bestillte hva jeg og en til skulle ha, og fikk dette levert nå nettopp. Synd du ikke kom med pressa litt tidligere, så kunne vi bestillt samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.