Anbefalte innlegg

Jeg trrrroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor det er noe gæli med dekket mitt ja! ... Ikke bra:s

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er på tide å få justert spissing også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitt på ytter og innerkant? Kjørt med for lite luft da vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kan tyde på for lite luft, ja. Men en forstillingskontroll er nok heller ikke å forakte på en litt eldre bil. Ser det er på corden innvendig, og det kan jo tyde på feil camber.

Her har du bilde av mine selvproduserte gateslicks før jeg kjøpte nye dekk:

S4300008-3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slittasjen på utsiden begynnte å komme etter VACN treffet på våler.. Ble vel mangre høyresvinger:p.. Det var også lite luft en stund mn det er bra nå. mn på innsiden er det kommet nokså fort:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo en "grei" slitasje : eek :

Fikk meg en liten overraskelse da det ble byttet dekk på Touranen min også..ble tatt en forstillingskontroll etterpå og viste seg at hjula stod sånn -- \ /

DSC00109.JPG

DSC00110.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det "positive" hos meg er jo at jeg kan bruke det som piggdekk:S hehe.. nettingen stikker ut som bare detXD..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0015.jpg

greit slitt dette og: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som på jeg fikk på Preluden min dette, gitt. Morsomme, røde tall på hiddenen ved 4-hjulskontroll...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pfff, de der holder da en sesong til... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har jeg en meget stygg sak!!

skjedde i dag meg svigerbroren min. har har akuratt kjøpt seg m5. og raste ut med slitte dekk i dag for og spinne opp....hadde jeg vært hær hadde dette aldri skjedd!

for han har jo ikke peiling på dekk og nesten ikke bil. dette var vinterdekk med kode q i sånn speed greier. altså 160kmt maks. og når dette skjedde hadde han vist rundt 180-190 IDIOTEN! og dekkene var meget gamle og ned på korden noen plasser. og disse dekkene har bare blitt brukt av spinning av forrige eier..

blir så oppgidd, dette kunne ha gått i alvorlig bilulykke: bh : men heldigvis redda han og de 2 KOMPISene i bilen... blir nesten trist av og tenke på dette. han sa først at han kjørte i 80. men det var meget lett og vite at det gikk mye fortere pga det med dekkene. så han innrømte det først da. håper han har lært i allefall

240820082393.jpg

240820082392.jpg

240820082391.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auauau.. Kunne gått gæli det der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi snakker om slitasje på dekk. Jeg kjører med noen 245/40-18 på S4'n min, og de blir så og si spist opp i ytterkantene foran. Jeg byttet dekk ifjor, og allerede nå kan jeg kaste de dekkene jeg kjører på. Man ser at hjulene har gått inn i hjulbuen (lav bil). Men på vinterhjulene mine som er smale 15" er det ikke noe slitasje i det hele tatt. Har jeg rett og slett for breie hjul?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi snakker om slitasje på dekk. Jeg kjører med noen 245/40-18 på S4'n min, og de blir så og si spist opp i ytterkantene foran. Jeg byttet dekk ifjor, og allerede nå kan jeg kaste de dekkene jeg kjører på. Man ser at hjulene har gått inn i hjulbuen (lav bil). Men på vinterhjulene mine som er smale 15" er det ikke noe slitasje i det hele tatt. Har jeg rett og slett for breie hjul?
245/40 18 er for breit på S4,en kompis hadde det i sånn cirka 50 meter før han skrudde av hjula å bytta til 225/40-18. 235/40 kan vel også gå men bedre å "safe" med 225 dekk. Han hadde en 96 modell S6 sedan med H&R senkefjærer. Subba ganske "greit" i innerskjerm foran ved full sving.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

245/40 18 er for breit på S4,en kompis hadde det i sånn cirka 50 meter før han skrudde av hjula å bytta til 225/40-18. 235/40 kan vel også gå men bedre å "safe" med 225 dekk. Han hadde en 96 modell S6 sedan med H&R senkefjærer. Subba ganske "greit" i innerskjerm foran ved full sving.

Da er endelig det oppklart! Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.