#1 Skrevet Oktober 26, 2007 Lurte på å kjøpe Dunlop piggfritt, i testene ser jeg DS1 og på sidene til E18-Motorsenter ser jeg det står DS2.... Hva er forskjellen? Gidder ikke å kjøpe katta i sekken, hvis det er to helt forskjellige dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Lurte på å kjøpe Dunlop piggfritt, i testene ser jeg DS1 og på sidene til E18-Motorsenter ser jeg det står DS2.... Hva er forskjellen? Gidder ikke å kjøpe katta i sekken, hvis det er to helt forskjellige dekk.. Graspic 2 er det dekket som anbefales av Dunlop Piggfritt. Er også det som ble testet i testen til motor. Graspics 1 er Utgått mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Takker for svar: flau : Da prøver jeg muligens Dunlop, ikke lett å bli klok på hvem dekk en skal satse på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...