bestille utstyr fra 034, hva skal jeg kjøpe med?

Anbefalte innlegg

Heppsann..

Skal slenge inn ei bestilling på motorfester, girkassefester og muligens bensinpumpe. Noe annet jeg burde å ha med på bestillingen? : rolleyes gromdeler?

Skal være til en typ85 90 som skal ha aan motor.

Hva anbefalt folket av bensinpumpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs jo hvor mye effekt du skal ha da, den orginale pumpa holder ganske lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye kan vi snakke om da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til 400-450 holder sikkert den orginale k-jet pumpa, noen vil sikkert si mer men.. kommer jo såklart an på hva trykk du skal kjøre å. men er du i grenseland bruker du heller 2000kr på en ny pumpe!istedet for å satse på det går bra, og kjøre magert på en motor du har svidd av maaange titusner på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags pumpe er anbefalt da? er det orginalt i tank på 90en? har aldri sett etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprekere råder er vel ikke dumt?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags pumpe er anbefalt da? er det orginalt i tank på 90en? har aldri sett etter.

044 bosch pumpa er det jo mange som bruker,

ligger en til salgs i forumet.

rådene holder jo en stund, men over 350 så ville iallefall jeg byttet rådene,

har du satt deg noe mål med effekten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se an lommeboka, koster ganske mye, og det blir ikke mye til overs når man er lærling! Uansett så vil jeg ha skikkelig bunndel, slik at dette er "skuddsikkert" opp mot 500hk. greit å slippe og ta inn og ut motoren hver dag:o Stempelene tåler vel 500? Tenkte på h-profil råder, nye lager i bunndel, samt pakninger, arp rådebolter, nye stempelringer og litt. Noe dere synes kan være greit å ha med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.