Anbefalte innlegg

Queen Street Racing E46 BMW M3 4 Rotor GT60 Turbo, Graphic Skills Racing. Er det BMW motor eller noe vankel greier?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å i heite! bokstavelig talt...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok 4 rotors wankel, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De motorene der er helt sinnsyke... Mazda brukte de i Lemans eller noe sånt, da som sugemotor og over 800hk.. Tror forresten denne BMW'en her er fra Australia, mener jeg har sett en annen video av denne.

Har V.S fortsatt verdens raskeste BMW? ;)

EDIT: var denne her jeg tenkte på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der er jo bare drøyt=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd de er så lite pålitelige de wanker-motorene eeh jeg mener wankel-motorene. ;) Down under er det virkelig wankel-feber!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis av meg kjører wankel, motor der er like pålitlig som vanlig motor. At de er upålitlige er vel bare et "stemple" som henger igjen fra gammle dager. Jeg mener 3 kvarter sammen gass på rudskogen og det gang x antall ganger løpet av en dag, bør være bevis nok. Sorry off topic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg en heftig brann hvis det kommer en liten skvett bensin på greinrøret under heftig kjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.