Anbefalte innlegg

Er det noen som har ideer for fargevalg til en A4 b5 avant ombygd med singelframe front.

Tenkte jeg skulle prøve å finne en RÅ farge,men det er litt vanskelig å bestemme seg.

Noen som har sett noen biler med tøffe farger,bør jo passe til dette karosseriet da :)

Og den skal ikke være sort !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa ala TS-racing bilen.....syns iallefall den er tøff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa ala TS-racing bilen.....syns iallefall den er tøff :)

 

Enig,tøff farge. :D

Men hva med hvit perlemor elns? : klø : Det er en lekker farge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg en sprek farge,synes ikke den rosafargen på ts bilen kler karrosseriet så veldig godt.men det er en tøff farge.

Tror hvitt blir litt kjedelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,candy red med flake? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Candy red er vanskelig å oppdrive nå, ettersom den ikke lages i vannbase.Tror de fleste lakkverksteder er begynt å gå tomt for det nå.Jeg vet at spies hecker har en candy red,men den er ikke så dyp og klar i fargen som den orginale.brukte siste rest med candy red på telemarkskiene mine:)

Tror kansje det blir grovt sølv i bunn og en eller annen transparent farge over,men er litt usikker på vilken farge jeg skal velge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anti frozt green, fra du pont usa er rå, house of kolor kan sikkert skaffe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo- Laser-blå er en stilig farge, den er en farge jeg ville valgt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har ideer for fargevalg til en A4 b5 avant ombygd med singelframe front.

Tenkte jeg skulle prøve å finne en RÅ farge,men det er litt vanskelig å bestemme seg.

Noen som har sett noen biler med tøffe farger,bør jo passe til dette karosseriet da :)

Og den skal ikke være sort !

 

Glut-orange, lichtsilber, daytona-grå, sprintblau, misano-rød

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har ideer for fargevalg til en A4 b5 avant ombygd med singelframe front.

Tenkte jeg skulle prøve å finne en RÅ farge,men det er litt vanskelig å bestemme seg.

Noen som har sett noen biler med tøffe farger,bør jo passe til dette karosseriet da :)

Og den skal ikke være sort !

 

Det finnes jo bare en farge. Og det er svart..... men det må jo være blankt og strøkent da... :

8B4S6506.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo- Laser-blå er en stilig farge, den er en farge jeg ville valgt. :)

 

:tilber: Nydelig farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har ideer for fargevalg til en A4 b5 avant ombygd med singelframe front.

Tenkte jeg skulle prøve å finne en RÅ farge,men det er litt vanskelig å bestemme seg.

Noen som har sett noen biler med tøffe farger,bør jo passe til dette karosseriet da :)

Og den skal ikke være sort !

 

Litt OT, men var det mye arbeid å få den fronten 100% ? Kunne ikke slengt opp noen bilder ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Nydelig farge.

 

Den er veldig pen ja, en kompis av meg bygger Volvo 240 med denne fargen.:)

Bilen er bare lakkert innvendig da bildene ble tatt. litt for dårlige bilder også.

Fargen er vurderbar;)

DSC02347.jpg

DSC02346.jpg

DSC02349.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har ideer for fargevalg til en A4 b5 avant ombygd med singelframe front.

Tenkte jeg skulle prøve å finne en RÅ farge,men det er litt vanskelig å bestemme seg.

Noen som har sett noen biler med tøffe farger,bør jo passe til dette karosseriet da :)

Og den skal ikke være sort !

 

Legg opp noen bilder av bilen med fronten på!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lamborghini Orange...

Den er rå ;)

 

Hvorfor er det ingen som lakkerer i den fargen på tyske biler? har sett flere japanske...

Må være noe med oss trøtte og kjedelige autobahn-cruisere :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.