#1 Skrevet September 3, 2004 Hepp Da var filmen fra årets tysklandstreff i Schafflund ferdig. Dette ble hovedsaklig en film som dokumenterte de flotte bilene, stemningen og litt fylleprat. Vi redigerte den ned til 27 minutter, i frykt for å kutte vekk noe av det fete som skjedde. Skal legge ut en mindre versjon senere, men jeg regner med de med interesse har grei internettlinje. Så sitt tilbake, hell litt god drikke i glasset, og nyt vår skildring av Schafflund 2004 27 minutter divx codec 290 mb Schafflund (high) (høyreklikk og lagre som) Minner også om bildene fra treffet som ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2004 meget bra film..kult at dere fikk med en pokal hjem iaff:) skjønner ikke åssen du kom deg opp av senga etter 3timer med søvn i den tilstanden der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2004 Fet video! MYE pent som rulla gjennom serierspodiet der ja Og en normann! Grattis! Luftfjæring er konge... ! Må bli med neste gang folket drar på slike råe turer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2004 Der var filmen vår ute ja. Tror pcen din er litt mer stabil enn min til tider! Får håpe folk får lyst til å bli med neste år, jo fler jo bedre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2004 Bra film... Mye fint og se... Jeg vil nedover dit jeg og..... må bare se og få ferdig bilen... håper og kunne ta en tur neste år, hadde vært gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2004 Kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2004 Hehe kul film med masse tøffe biler!!! Likte den Golfen med luft-fjæring...... hun som kjørte den også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2004 Da holder jeg på og downloade den... Går ikke fult så fort som hjemme (er hos damen) så ligger på 106 kb/s...... Vel , uansett så er det biltreff i haugesund så jeg får kjøre bort og se om det skjer noe så blir det film tid seinere... *Glede meg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2004 jeg har nettopp lastet ned, men fikk bare lyd frem.. feil under nedlasting. har jeg gjort noe feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2004 Opprinnelig postet av espen andersen jeg har nettopp lastet ned, men fikk bare lyd frem.. feil under nedlasting. har jeg gjort noe feil? du mangler sikkert divx codecen.. last ned her: http://www.divx.com/divx/download/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2004 Funka nå Takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2004 Likte veldig godt den golf II'ern med det nydelig lakkerte motorrommet og understellet, det tok kaka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2004 Det hvis hvor tyskalnd ligger på tuning fronten i forhold til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2004 Mattis: Du kler ikke å være full.... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2004 Haha, jeg som aldri er edru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Baard Christiansen Mattis: Du kler ikke å være full.... ;-) Jupp. he ehe hhehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 15, 2004 bra film med mange flotte biler.. Å SYKT BRA MUSIKK! Ta å legg ut trackliste da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 16, 2004 01. Jessy - Look at me now 02. Narcotic Thrust - I like it 03. Sash - Rock the block 04. DJ's @ Work - Someday 05. Scooter - Ramp 06. DJ Stein H - Love Shines Through Tror det skulle være alle. Brukte litt av musikken fra treffet innimellom og vet derfor ikke hva de låtene heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund 01. Jessy - Look at me now 02. Narcotic Thrust - I like it 03. Sash - Rock the block 04. DJ's @ Work - Someday 05. Scooter - Ramp 06. DJ Stein H - Love Shines Through Tror det skulle være alle. Brukte litt av musikken fra treffet innimellom og vet derfor ikke hva de låtene heter. Nr 6 skal nok være Chakra med Love Shines Through 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 16, 2004 Tusen takk.. Tom-Rune: var det din bil som vant der? den var iallefall utrolig pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Nr 6 skal nok være Chakra med Love Shines Through Jepp stemmer, men er på Stein H albumet. så det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sætremyr Tusen takk.. Tom-Rune: var det din bil som vant der? den var iallefall utrolig pen Var ikke det, var Vidar Berge sin som vant 1.premie i polo 6n klassen. Men nå er den solgt. Pen bil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 16, 2004 bra film mattis, du så ikke helt i form ut på danskebåten fikk sinnsykt lyst på luftfjæring nå etter å ha sett den golfen noen som vet navnet på sangen som blir spilt 3:48->4:02? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Ulen bra film mattis, du så ikke helt i form ut på danskebåten fikk sinnsykt lyst på luftfjæring nå etter å ha sett den golfen noen som vet navnet på sangen som blir spilt 3:48->4:02? Sikkert Narcotic Thrust - I like it.. Sjekk trackliste oppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sætremyr Sikkert Narcotic Thrust - I like it.. Sjekk trackliste oppe.. den er en av sangene som blir spillt på treffet så den står ikke i tracklista, håpet på at noen viste hva slags sang det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...