#1 Skrevet Oktober 26, 2007 Min 2002 Audi A4 1.8TQ vil ikke bli ordentlig varm inni! Motorens tempratur holder seg stødig og fint på 90grader hele tiden. Jeg merker godt at det tar lang tid etter jeg har startet opp før den begynner å blåse lonkent, og det virker som om det blåser kaldere når jeg står en stund på tomgang. Men når jeg kjører blåser det litt varmere igjen. Uansett hva jeg stiller inn klima anlegget på. Men som sakt, motorens temp er 90 grader heletiden. Hva kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2007 Termostat høres det ut som,koster jo ikke allverden.200-300 på mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2007 Termostat høres det ut som,koster jo ikke allverden.200-300 på mekonomen. Men burde ikke da motorens temperatur også falle hvis det var termostaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2007 Oj,leste litt fort ser jeg,glem det jeg sa hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2007 Da er det nok spjelde/inngangen til varme apperatet ditt som er feilpå eller tett.. som gjør at varmt vann ikke går gjennom eller i små mengder, muligens jeg er på bærtur igjen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2007 Da er det nok spjelde/inngangen til varme apperatet ditt som er feilpå eller tett.. som gjør at varmt vann ikke går gjennom eller i små mengder, muligens jeg er på bærtur igjen:P Høres jo logisk ut Men ikke vet jeg... hehe Andre som her noen formening om problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...