#1 Skrevet September 3, 2004 Heisann! Virker som om jeg må bytte hjullager på de ene siden bak på min Bora... Noen som vet hvordan hjullager det er? Greit å bytte selv? Og kanskje noen t.o.m. vet ca. pris? På forhånd takk for hjelpen folkens ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Stian Ellingsen Heisann! Virker som om jeg må bytte hjullager på de ene siden bak på min Bora... Noen som vet hvordan hjullager det er? Greit å bytte selv? Og kanskje noen t.o.m. vet ca. pris? På forhånd takk for hjelpen folkens ;-) Dette hjullageret er vell likt golfen sitt Ved kjøp av hjullager får du komplett nav. Da er det i grunnen bare til å ta av klosser, skiver, calipper og calipper klave. løsne bolten i midten å trekke rett av.. Kan godt være jeg husker feil men syns å huske det er slikt det skal gjøres.. Husker ikke pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...