#1 Skrevet Oktober 26, 2007 Noen som vet om disse faceliftlampene passer over på 96 a8 D2? eller evt hva som skal til for å få dem til å passe ? har veldig lyst på blanke lamper:D Frontlys A8 4D2 8D -Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som vet om disse faceliftlampene passer over på 96 a8 D2? eller evt hva som skal til for å få dem til å passe ? har veldig lyst på blanke lamper:D Frontlys A8 4D2 8D -Sindre hei sindre Facelift lampene passer ikke uten og bytte skjermer, panser og fanger:( Jeg har et sett orginale facelift bixenon lykter ligende hvis dette skulle være av interrese. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 ok. da blir nok det i dyreste laget.. hva med s8 lykter fra samme årsmodell ? de er jo endel stiligere de også. sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2007 ok. da blir nok det i dyreste laget.. hva med s8 lykter fra samme årsmodell ? de er jo endel stiligere de også. sindre Det passer ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2007 da går jeg for det! takk for hjelp! btw den kjerra di :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2007 da går jeg for det! takk for hjelp! btw den kjerra di :tilber: Tusen takk ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...