#1 Skrevet Oktober 27, 2007 Bilen skal nå på EU ... Og har ikke så lysst å flekke av sotinga. Noen som har noen orginale lykter liggende å støve som jeg kunne lånt i 2 uker?? Da jeg skal en tur innom BT og godkjenne gewinde osv. Hadde vært SUPERT!!!!!! Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Har et par liggende å samle støv her ja.... 95137688 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Supert, ringer deg imorgen eller tirsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2007 Kan ta de med på lokallagstreffet i kveld om du kommer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2007 Har malt som en helt på uteplassen jeg jobber på i hele dag.. skal minne meg selv på å ringe deg imorgen kveld. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...