#26 Skrevet September 16, 2004 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 16, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim 8 Vaselin på linsen eller fyllenerver??? :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 16, 2004 ikke klag Arne, disse er de som ble BRA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 16, 2004 Kjedelig at jeg ikke hadde mulighet til å dukke opp.. Hadde litt ting å gjøre, samt er jeg fremdeles uten bil.. Får satse på 30. nå da? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 16, 2004 har jo vært to treff denne måneden, så vet ikke om vi skal si 3 uker til neste gang (bonusuke til å fullføre 90en Rune hihi). Men det kan dere bestemme i den nyeste "fast melding" tråden jeg har laget her under Trondheim lokallag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 16, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim har jo vært to treff denne måneden, så vet ikke om vi skal si 3 uker til neste gang (bonusuke til å fullføre 90en Rune hihi). Høres ut som en plan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 16, 2004 Jeg ble faktisk syk. 2. gang jeg går glipp av det. Men neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...