#1 Skrevet Oktober 27, 2007 som topic sier. Mulig å kjøpe denne delen løs? er snakk om oppbyggingen til girspak, fremfor håndbrekk som er på Type 89, B3 og B4. skal ha 6 trinns kasse i type 85, og skulle hatt en slik. finnes det? Eller må jeg lage til selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2007 feste for girskiftemekanisme: 893 803 961 A (manuell girkasse) Dette er kun den "hatten" som ligger oppå tunnellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 feste for girskiftemekanisme: 893 803 961 A (manuell girkasse)Dette er kun den "hatten" som ligger oppå tunnellen ja, tror vi snakker om samme delen. den som er sveist i girkassetunellen du mener sannt? Ide om hva denne koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 Det er den som er sveist fast ja, stemmer. Prisen må du bare høre på nærmeste VAG-pusher tror jeg, det er umulig å gjette hva det kan bli. Det er vel ikke akkurat en volumselger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2007 Det er den som er sveist fast ja, stemmer.Prisen må du bare høre på nærmeste VAG-pusher tror jeg, det er umulig å gjette hva det kan bli. Det er vel ikke akkurat en volumselger ok. ja, tror ikke denne delen er den som selger mest nei:) hehe. men får høre med møller i morgen hva den koster! Takker for delenummer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...