#1 Skrevet Oktober 27, 2007 Hei jeg lurte på om noen har vert borti at det varmer lite fra varmeapparatet selv om uniten står på max.Ac er fjernet men det skulle vel ikke ha noe å si.Vet at det er noen el styrte ventiler bak på selve varmeapparatet,er det noen slags mulighet for at di ikke åpner som di skal.Har noen info om dette er jeg takknemlig . Mvh trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2007 bare gjetting, men har du lufta systemet? er vel en lufting på toppen av radiatoren og en på en av slangene som går inn i torpedoveggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 Har du 90 grader på kjølevannet, det er en ganske vanlig feil på disse rekkefemmerne at termostaten tar kvelden. Da blir det ikke særlig varmt inne i bilen heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 Hei Andreas og Tommy har ny termostat og tempen er fin begge sider av termostat etter måling,Har også luftet kjølesystemet.Så sannsyligvis er det noe annet som er galt.Ellers tusen takk for innspillene.Er det noen andre ideer er jeg takknemlig for det. Mvh trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2007 Ingen andre med noen gode tips...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2007 bytta pollenfilteret? er dette tett kommer det varmluft men det blåser veldig dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2007 Sjekk gjennomstrømmingen i varmeregisteret. Har vært litt problemer med at de går tette hos audi. Endte opp med å kjøre oppvaskmaskinsåpe i min gamle 80 -94 mod. hehe... sikkert lurt å ikke kjøre med det på motoren, men å bare "rense" reg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2007 Takker for ideene Frode og Trond: rock :.Har ikke prøvd noen av tingen skjekker filteret og så kan jeg vel tømme på et par bokser radiator rens,hvis ikke det hjelper med filter. Mvh trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...