#1 Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som tror dette blir ok?? Bilen de evt skal på ser omtrent sånn ut: (det er hverken min bil eller min kommende, men ligner veldig. Den skal i tillegg senkes ca 40mm foran og bak. Og har orig.tonede ruter) Noen som er flinke med PS som kan "sette" disse på??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2007 Helt rått! Go for it: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 Var litt dårlig plass i hjulbuen, men det skyldes vel den uordinere formen på felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2007 hmmm... tror dere jeg ville ha fått problemer med å få godkjent denne hos biltilsynet?? jeg kan jo kanskje valse ut så de går klar hjulbuene...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2007 prøver med en litt bedre link til bildene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2007 Helt rått! Go for it: haha : Det måtte jo komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...