#1 Skrevet Oktober 27, 2007 Skulle ha sett hvordan bilen min ble med senking:) Noen som kan legge den nermere bakken? Og evt tona ruter om noen har lyst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2007 AAAHHH.. Genialt! Gjorde seg det derre gitt:p Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2007 Hyggelig.. Jepp, det hadde blitt gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2007 Noen som vil gjøre meg en bjørne tjeneste? Skulle ha fikset litt på Supra`n min oxo: smil : Jeg har veldig lyst på dekor på den.. Noen som kan modde på dekor for meg? Også skulle jeg hatt soting helt frem og hvite sideblinkers: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2007 dekor er det jo mangt av da, er kanskje greit å si hva slags stil eller? Ellers er ikke soting og hvite blinkers det store simsallabimmet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2007 dekor er det jo mangt av da, er kanskje greit å si hva slags stil eller? Ellers er ikke soting og hvite blinkers det store simsallabimmet.... Tja, si det? Hehe. Har ikke peiling egentlig.. Blir det samme.. ta det som blir lettest Men tenkte på hvit dekor.. en slags trible eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2007 Tja, no sånt? Visste ikke nøyaktig hva slags tribal du var ute etter så jeg bare slang på no greier som jeg fant fort på google 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2007 ja se der ja Ble kult detta? Likte godt det du har gjort med lavprofil og mere senk(?) Sleng gjerne på flere dekor om du, eller andre vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2007 Ja blei kult det, har faktisk ikke senka den mer da jeg ikke syntes det var så gærli når du fikk på større felger... kanskje en smule bak.. Dekor var det faktisk litt tynt med ettersom jeg så, men finn et du liker så er det jo ikke store jobben og slenge det på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2007 okei.. det du gjorde ja Ble mye bedre ihvertfall.hehe. Fant en dekor jeg likte veldig godt... Klarer du å få denne over på supra`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2007 jeg kan hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2007 ooooh Nyyydelig, Fredrik! Detta ble da rått?!? Skulle kanskje hatt slike små "reklame" merker bortover kanalskjørtene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2007 hadde glemt å lagre .psd fila, så jeg måtte ta alt på nytt hehe, men anyways: Edit: JEG var jo seint ute Var penere sånn Fredrik hadde lagd den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2007 Hehe.. men tusen takk for all hjelpen Til dere begge Er det andre som vil prøve seg er det bare og modde Hva om felgene var hvite også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2007 Hva med denne? I svart kanskje.. så det hadde matchet felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...