#1 Skrevet September 4, 2004 Mulig denne er lagt ut her før...... Skulle likt å visst hva motor den Golfen der har under panseret!!!!!!! :eek: :eek: RASK Einser-Golf !!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2004 Kanon!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2004 Den gikk unna ja. Skuffende Porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Den gikk unna ja. Skuffende Porsche Imponerende Golf vil jeg heller si!!!! :tilber: Fant ut litt om den bilen der........det er en 16v turbo-motor på 422 hk og 440 nm fordelt på 800 kilo. Sammenlignet med Supraen som har 489 hk og 520 nm fordelt på 1600 kilo. Golfen veier akkurat halvparten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2004 Bilde av motoren på Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2004 Rått! Noe mer specs på motoren? Sikkkert litt jobb å ratte den golfen der når man dra på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2004 :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2004 :D Sinnsykt rått..hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2004 Haaaaaaaaaa, hva er supra eller porsche, her er det Volkswagen som er best. Meget bra trimmet Golf I. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2004 Tøft. Noe å vise japse-hektede kompiser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Tøft. Noe å vise japse-hektede kompiser.. Snakk om å bli parkert av en "gammel" einser. De kan bare gå å legge seg de:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2004 Ufattelig bra:D:D:D:D:D Alle jeg har vist filmen til har reagert på samme måte: først vanntro, "gir de ikke gass eller?" osv. dernest gapskratt:D:D Det er jo tydelig at golfen ikke har noe i filmen å gjøre og jeg må si jeg føler litt med gutta med millionbilene som virkelig skal vise hverandre hva de er gode for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2004 golf 1 er alltid like gøy tilogmed den gamle 1.6 jeg hadde dro jo relativt bra...så kan forestille meg en sånn en med ca 6 ganger mere effekt...eller klarer jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2005 Noen som har denne videoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2005 16v turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2005 Kan ikke noen legge denne ut igjen?eller sende på msn?? Pål: tror jeg har deg på msn lista,send når du har tid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 11, 2005 Ny link til filmen hadde vært fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 12, 2005 fikk den ikke til å funke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 12, 2005 Ny link, anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2005 NY LINK... http://media.putfile.com/regis-supra-996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg synes den golfen gikk godt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...