Anbefalte innlegg

Når bilen er importert og godkjent uten blinklys på siden, kan da verkstedet si at jeg må ha blinklys på siden?

Så lenge bilen ble godkjent når den ble tatt inn i landet uten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eirik Birkeland

Når bilen er importert og godkjent uten blinklys på siden, kan da verkstedet si at jeg må ha blinklys på siden?

Så lenge bilen ble godkjent når den ble tatt inn i landet uten??

 

Ja, bilen skal ha det. Vanligvis så merker de ikke av dette, men noen kan faktisk forlange det. Prøv å godsnakk med de, eventuellt hør med ett annet verksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett så lenge den ble godkjent når de tok inn bilen fra Tyskland?

Burde vel vert mer "gjeldende" den vel?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eirik Birkeland

uansett så lenge den ble godkjent når de tok inn bilen fra Tyskland?

Burde vel vert mer "gjeldende" den vel?!

 

Burde være slik men nei, kjøp deg hella sinne blinklys til å ettermontere på speil, bruk dobbel sidig teip og monter de under eu kontroll, så fjern de etterpå. mit råd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eirik Birkeland

uansett så lenge den ble godkjent når de tok inn bilen fra Tyskland?

Burde vel vert mer "gjeldende" den vel?!

 

 

Selv om biltilsynet overså det på sin kontroll( som by the way ikke er verdens mest grundige kontroll) betyr jo ikke det at du slipper unna i neste kontroll..

: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideblinklys har vært påbudt på alle biler registrert i Norge siden 1971, bare for å ha nevnt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada er fulstendig klar over det!

Men håpte at det kanskje var en lur måte å gjøre det på, siden den var godkjent sånn inn til landet. Men da er det ikke det!

 

For legge opp no midlertidig bare for å få den gjennom.....

 

Hvilke type blinklys fra Hella, og hvor får jeg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det ikke er nødvendig med sideblinkers når frontblinkersen går ut på siden og er synlig fra en vis vinkel eller noe slik. Men nå hører jeg mye rart også da.:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Mener å huske at det ikke er nødvendig med sideblinkers når frontblinkersen går ut på siden og er synlig fra en vis vinkel eller noe slik. Men nå hører jeg mye rart også da.:D

 

Sorry men de går ikke langt nok ut, den eneste fangeren jeg veit du kan bruke er fra Ingo Novak sin RS4 fanger til Golf III og Vento som har egene blinklys som er buet mye mer en org rundt fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp noen kjempebillige sideblinklys på Biltema, legg ledningen ut i åpningen mellom skjerm og fordør, fest blinklyset med dobbeltsidig tape slik at ledningen ikke synes noe særlig. Det holder lenge og tar 2 minutter å ta vekk etterpå. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BLinlys skal være synlige fra 5 graders vinkel. Det holder ikke på RS fanger...

 

Blir nok no midlertidig gjennom kontrollen...

 

TAkk for mange gode tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.