#1 Skrevet Oktober 28, 2007 Hei! Skal ha meg noen nye piggfrie dekk på Skodaen nå tenkte jeg, noen som vet hvor de har noe ok å rimelig og selge ? Har vert på tevo, men de hadde kun igjen noen dyre Nokian dekk som jeg synes var litt for breie (225). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Sjekk med Jens Petter på Hydro Texaco Vestre Rosten. Hils fra mæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Får prøve det, takk for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 Dekklageret på Tiller, ved Biltema, annonserte i hvertfall 205/50-17 til en bra pris tidligere (billigere enn Tevo faktisk). Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2007 Skal ta en runde i morra tenker jeg Takk for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2007 Ble så jeg kjøpte på YX`n på skovgård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2007 205/55-16 Vredestein piggfri på Tevo. 3300,- 8stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...