#1 Skrevet Oktober 28, 2007 jeg trenger noe å tette dysehullene i en 8v gti topp. har lett på eby men jeg har ikke klart å funnet noe. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 snakk med noen du kjenner som har en dreiebenk stående. da er det fiksa på 2 min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Eller en enda lettere metode, bruke girkasse peile/tappe plugger fra golf girkasse... 4stk og du er i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 Eller en enda lettere metode, bruke girkasse peile/tappe plugger fra golf girkasse...4stk og du er i boks. hva slags golf og gearkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2007 hva slags golf og gearkasse? Plugger fra stort sett alle vag kasser passer eg brukte sjøl fra 2stk golf 1 gti kasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2007 Plugger fra stort sett alle vag kasser passer eg brukte sjøl fra 2stk golf 1 gti kasser da blir det en tur på møller imorgen! takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...