Anbefalte innlegg

Jeg veide nettopp min S4 avant med originale 16"felg, sub, halv tank og div småtteri man alltid har i bilen.

Uten sjåfør. 1820kg. Så det er litt å drasse på.

Min daglige kjøring kan mest klassifiseres som bykjøring. Forbruket ligger fra 1.5 til 2.2 pr mil (2.2 målt på vinteren. leker seg jo litt på glatta).

Langkjøring i sommer målte jeg til 0.99.(inkl litt småkjøring i trheim). To personer, oppakning, full AC hele tiden. Endel forbikjøringer.

konklusjon: "Aldri mål forbruk på småkjøring! Fyll når det er tomt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes forbruket på rs2 er sinnsykt høyt jeg men! hehe, men jeg klager ikke :) Kjørte fra lillehammer og hjem og hadde et snittforbruk på ca 1liter på mila. Kjørte med CC og lå rundt 15-20 over grensa, så det var ikke mye gassing. Til vanlig ligger jeg på et snitt på 1,5 tenker jeg, uten at jeg er spesielt hard med gassen da heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte min Rs2 fra rudskogen og hjem med passajerer og fullt oppakket.Kjørte da på ca0,9ltr mil med litt hufsing innimellom.Har også kjørt både s4 og s6 på samme strekning.Var omtrent samme forbruk.Eneste s6en som fikk litt gass og lå på rundt 1,5.Men uansett er det vel omtrent det samme forbruket på desse bilene. Det går vel litt på kjørestilen. Kunne sikkert kjørt min ned til 0,8 uten forbikjøringer.Å det er bra med 400 sure hester synest jeg. Skal legge til att ingen av bilene var originale men greit forbruk ; i forhold til femmer uten turbo. Lenge leve audi femmer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling på hva S4 avanten min med 5 seter veier, men jeg er fittig bruker av pedalen lengst til høyre og med KRB 308 chip bruker jeg +/- 1,2 -1,3 l pr. mil

Står vel oppgitt til 1785 kg ell-no..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen problemer og kjøre en s4 2.2t stv. nedi i 0.78 pr.mil 98oktan

det har jeg klart, det gikk i 80/90 km i timen i 6 gir hehe :D ... men dog, ikke et pådrag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På langkjøring ligger jeg på rundt 0,7 - 0,75 l/pr.mil. Men da uten særlig forbikjøringer og tull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.