#1 Skrevet Oktober 28, 2007 Hei, trenger ett koblingsskjema for sikringboksen i Audi 80\90 Typ89, noen som har? Eventuelt fra S2.. Skal være på S2central eller SJM, men finner det ikke..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.s2central.net/wiring02.html Tror jeg har oversikten over under-delen på sikringsboksen på pc'en på jobb. Skal sjekke senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 hmm... blir dette bra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 Super dupert Takk skal du ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 Noen som har dette bildet i bedre kvalitet? Når jeg skriver det ut blir det så og si utydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2008 Noen som har dette bildet i bedre kvalitet? Når jeg skriver det ut blir det så og si utydelig Send meg mail-adressa di da. Har originalen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2008 noen som har oversikten over hvor de forskjellige stikkerene skal på undersiden av sikringsboksen som ligger framme i motorrommet i vannkassen? trenger oversikten over hvor de stikkerene til M feltet skal på undersiden. bilder er ikke å forakte gjelder en 91 mod s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...