#1 Skrevet Oktober 28, 2007 noen som har tegning på brakettene som fester s2 fanger i fronten? disse 2 brakettene som er 90 grader vinkeljern. 2 ovale hull til rammen i bilen, og et større hull til å feste i fanger. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Lagd sånne selv i helga. Kan sikkert lage en tegning når jeg kommer på jobb i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 Lagd sånne selv i helga.Kan sikkert lage en tegning når jeg kommer på jobb i morra... kjempe greier:) takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2007 kunne trengt disse je å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 Husker ikke helt str på alt her, men ca sånn lagde jeg mine, med noen tilpassninger.... Har enda ikke henta orginal festene så jeg vet ikke hvordan de ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2007 Husker ikke helt str på alt her, men ca sånn lagde jeg mine, med noen tilpassninger....Har enda ikke henta orginal festene så jeg vet ikke hvordan de ser ut. takker så mye for tegning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...