#1 Skrevet Oktober 28, 2007 ja, mitt kupe lys blinker når jeg er på ferten, men alle dører og bagasjelokk er igjen, har gått rundt og lukket dem flere ganger med det jævla lyset slutter ikke å blinke! hva kan dette vært? feil på bryter i en av dørene? iallefall passe irriterende. i tillegg byttet jeg skiver forran, men etterpå virket det som om bremsene ble "tregere", tok liksom ikke skikelig tak! mulig jeg har fått en lekasje i prosessen? er snakk om en a6 98 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 ja, mitt kupe lys blinker når jeg er på ferten, men alle dører og bagasjelokk er igjen, har gått rundt og lukket dem flere ganger med det jævla lyset slutter ikke å blinke! hva kan dette vært? feil på bryter i en av dørene? iallefall passe irriterende. i tillegg byttet jeg skiver forran, men etterpå virket det som om bremsene ble "tregere", tok liksom ikke skikelig tak! mulig jeg har fått en lekasje i prosessen?er snakk om en a6 98 mod Det høres ut som om en av bryterne har en feil ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2007 vedder på at det er dørlåsen i førerdøra eller bakdøra di som er dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...