Hvilket stoff for å feste plastikk (styling) ?

Anbefalte innlegg

Trenger et eller annet stoff som jeg kan feste toppen av skjørtene med.

Må ikke sitte fast for alltid da jeg har planer om og ta dem av/på vinter/sommer.

 

Kom gjerne med navn på produkt, og hvor man kan få kjøpt det.

 

Takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borrelås...!??

Tror sikafleks brukes endel. Event lim inn fiskesene for lettere å få det av igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du små mengder Sicaflex kan du fint få det av hver vinter,men da må du også bruke små mengder,en dert her og der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borrelås...!??

Tror sikafleks brukes endel. Event lim inn fiskesene for lettere å få det av igjen.

 

støtter denne, men bruk da 3M sin borrelås den er fettbra (har festet flere regskilter med den !) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke borrelås bli litt tykk?

 

Jeg må jo hvertfall ha noe på den "finnen" som går opp bak.

Blir en liten glippe på toppen med kun bruk av skruer på endene.

 

DSC01515.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du små mengder Sicaflex kan du fint få det av hver vinter,men da må du også bruke små mengder,en dert her og der. :)

 

Er den lett og fjerne fra lakken?

Varme opp og dra av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fulgte med no sånn lim-greier med sideskjørtene mine.. tenkte bare at det var lim, men når jeg prata med Knut på Karosseri avd. i særp så sa han at han skulle se om han brukte det.. Han sa at han skulle bruke "fugemasse" som han kalte det, dvs. dårlig lim. Altså var det bare å bruke lim, men bruke noe "dårlig" så det bare sitter der, men er mulig å fjerne igjen :)

 

Stikk innom den lokale møller-shoppen og spør på karosseri avd der, om de har noe du kan bruke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den lett og fjerne fra lakken?

Varme opp og dra av?

 

Ja,det vil jeg si,går fint bort hvis man varmer litt og drar det av. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.