bensintank audi 100 typ44 quattro

Anbefalte innlegg

trenger ny bensintank til min audi 100 tq typ 44 88mod. lurer på om noen har en til overs eller vet hvor man kan få tak i ny. siden min har blitt tatt over av rust og lekker som en sil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme tanken på C4, kanskje lettere å finne en slik tank?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså sier du det. er det noen her som har en bensintank til c4 da hvis dette passer overens da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en fra 100 AQ, men er vel langt å hente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jablir litt langt men hvor mye kan det koste å få det sendt ned til 3080 holmestrand a tru

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det plasttank på c4 eller stål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra min 86 100C. Den er rustfri:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plast på min C4

Hæ?????????????????

Har bare sett disse i metall, rustne og fine alle sammen.. Varenummer på denne tro? : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som sier det er plast bør dobbeltsjekke litt, for ifølge katalogen er det bare 2WD-biler med forgasser eller dieselmotor som har plasttank, alle andre har metalltank.. :) Har heller aldri sett noen 44/C4 quattro med plasttank, og jeg har sett under ganske mange etterhvert.. :) Om så skulle være tilfelle at den er i plast, finn delenummeret! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor bor du her i detta langstrakte landet da. Pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er kjapp har jeg et S4 C4 karroseri stående med tank... Drammen :) PM meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fortsatt ikke 100% sikker på om det er lik tank på c4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en som skal gis bort,på deler selges!!!kristiansand tror jeg det var?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fortsatt ikke 100% sikker på om det er lik tank på c4

Det er samme delenummeret, jeg har sjekket opp det, og postet det her på forumet tidligere. Ta et søk eller to, så finner du en av mine gamle poster om akkurat dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme delenummeret, jeg har sjekket opp det, og postet det her på forumet tidligere. Ta et søk eller to, så finner du en av mine gamle poster om akkurat dette.

Passer tanken fra C4 avant karroseriet jeg har dA?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting i delekatalogen som tyder på at det er forskjellig tank på sedan og avant. Her er delenummeret, og modeller den passer på. Jeg slo opp på 1994 100 quattro.

Tank_100.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. da er det letter å finne tank ja hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann mulig at jeg kjøper den tanken din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil C4 avant tank passe også? Isåfall har jeg en.. Bilen er helt fri for rust... såvil tro tanken er bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil C4 avant tank passe også? Isåfall har jeg en.. Bilen er helt fri for rust... såvil tro tanken er bra..

føler ike så veldig for å kjøpe hele karosssen av deg altså men kan ta tanken da, med mindre den ser bra ut da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler ike så veldig for å kjøpe hele karosssen av deg altså men kan ta tanken da, med mindre den ser bra ut da

greia var vel at du kunne få kjøpe tanken ja... Men den må som sagt pelles ut fra bilen... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du bor jo bare halvannen time unna da så kan vel kanskje komme opp i helga mye hadde du tenkt deg for tanken da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du bor jo bare halvannen time unna da så kan vel kanskje komme opp i helga mye hadde du tenkt deg for tanken da

Nei jeg veit ikke... Hva vil du gi? Karroseriet står på bakken. Så må eventuelt få pappa til å hente hjullaster'n og løfte den opp med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.