#1 Skrevet Oktober 28, 2007 Plutselig en dag sluttet CC min og virke, den slår seg ikke på når jeg trykker på knappen! Har koblet opp noe DVD spiller og koblet meg inn på CAN-BUS og greier, kan det være at det har noe med saken og gjøre? Den har virket en stund med DVD spiller tilkoblet da riktig nok, men plutselig en dag ville den ikke slå seg på??? Finner ikke noe sikring som er til CC heller? Noen tips,eller skal jeg la gutta på Møller se på saken? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Kjør diagnose og hent ut evt feilmeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2007 Du har jo garanti på bilen, så lever den på merkeverksted og få de til å fikse det. Ingen vits i å bruke tid og krefter på noe som uansett er gratis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2007 Du har jo garanti på bilen, så lever den på merkeverksted og få de til å fikse det. Ingen vits i å bruke tid og krefter på noe som uansett er gratis? Sant nok det Roger! Får ta turen nedom en dag! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 Men tror dere det har noe å si om jeg har tjuv koblet med innpå CAN-BUS bak RNS-E'n min? Burde jeg ta det bort om de slkal se på bilen? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2007 Can-bus er litt merkelig, for du kan få feil på en helt annen ting enn det du har "rotet" med, så det er vanskelig å si om det kan ha en sammenheng i dette tilfellet. Men jeg koblet meg jo innpå der på min også, uten å få noe problem med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2007 Men den virket jo etter jeg installeret DVD spilleren, var jo først etter 2 mnd den sluttet! Men tenkte mest på og ta bort CAN koblingen om Møller skulle se på bilen jeg? SIkkert ikke så popis om jeg har koblet bak der! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2007 Det skal ikke være nødvendig å koble det bort, for det er Møller sin oppgave å bevise at det er det som er årsaken, ikke din oppgave å bevise at det ikke er det. Forbrukerkjøpsloven er helt klar der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2007 Har du fortsatt bremselys? Kan hende det er bryteren/føleren på bremsepedalen som har feil eller er feiljustert evt. def. bremselyssikring som gjør at cc ikke slår seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2007 Har du fortsatt bremselys? Kan hende det er bryteren/føleren på bremsepedalen som har feil eller er feiljustert evt. def. bremselyssikring som gjør at cc ikke slår seg på. Hmm Det skal jeg sjekke!Men er 99 % sikker på at bremse lyset virker! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2008 Har hatt bilen på Møller Horten, og de har byttet selve hendelen på rattet, og en styrings modul sak, men virker fortsatt ikke! Så da var eneste løsning å sende bilen til Møller Tønsberg, for de satt visst med mere kompetanse!! Så gjenstår det å se da! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2008 Fikk bilen fra Møller tønsberg i dag, og de har funnet feilen! Var en clutch/ farts bryter et aller annet, som ikke registrerte farten riktig visst! (Fikk en splitter ny A6 sedan 2.0TDI som låne bil der faktisk! Nydelig kjerre!) Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...