Prisvurdering RS4 replika og Org. S-Line?

Anbefalte innlegg

Noen som kan bedømme hva mine felger er verdt. Skal handle nye sommerhjul så jeg må bli kvitt noen av de gamle felger.

1: RS4 kopi 7,5 X 17 ET38 (kjøpt på Vianor - Ital eller Kina?), pulverlakkert svart/grå, 5 X 100/5 X 112, 225/45-17 BF Goodrich G-Force II. Felgerne har sittet på en 8L i 5 måneder og er 100% strøkne. Dekkene har sittet på i 5 måneder, masser av mønster igjen (tipper 6mm)

2: Originale S-Line Audi 7.5 X 17 ET 56 (RS4 look), 5 X 112, 225/45-17 Pirelli P-Zero Rosso. Felger og dekk er 100%. Mønster 5-6 mm.

Skal legge de ut her og på Finn/Autodb.

Prisvurdering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bedømme hva mine felger er verdt. Skal handle nye sommerhjul så jeg må bli kvitt noen av de gamle felger.

1: RS4 kopi 7,5 X 17 ET38 (kjøpt på Vianor - Ital eller Kina?), pulverlakkert svart/grå, 5 X 100/5 X 112, 225/45-17 BF Goodrich G-Force II. Felgerne har sittet på en 8L i 5 måneder og er 100% strøkne. Dekkene har sittet på i 5 måneder, masser av mønster igjen (tipper 6mm)

Ca 4000 - 5000,- tipper jeg du kan få for noe slikt

2: Originale S-Line Audi 7.5 X 17 ET 56 (RS4 look), 5 X 112, 225/45-17 Pirelli P-Zero Rosso. Felger og dekk er 100%. Mønster 5-6 mm.

Skal legge de ut her og på Finn/Autodb.

Prisvurdering?

Ca 5-6000,- burde du klare å få for dette tipper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for den prisvurderingen Christer...du er jo i gamet så du burde jo vite!! Var også noe sånt jeg hadde forestilt meg! Kanskje hakket høyere pris på de originale S-Line felgene...

Da er det bare å sette til salg da :)

Var også klar over at når jeg spurte her inne kunne det jo være at de som evt. ville kjøpe kom med lavt bud..hehe..men de går jo også ut på Finn etc. så...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.