#1 Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg prøver å få verifisert at noen fjærer jeg har ikke er kappet, i den forbindelse kunne jeg tenkt meg å bare sjekket opp hvor mange rundinger en normal fjær har, både foran og bak. Hvis ingen her vet, så er det jo bare å spørre Møller, men jeg kunne tenkt meg å unngå det hvis mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 Driver å bytter til coilovere om dagen og i den anledning telte jeg "rundingene" på fjærene. Bak er det 10 og foran 7. Kommer litt seint kanskje, men da vet du i hvertfall det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Aldri for sent at det ikke er godt for noe Men da var det ikke kappede fjærer foran likevel da, men bare utrolig utslitte fjærer osv. Null spenn når man skrudde de av for å løse problemet på den riktige måten: ved å oppgradere Men takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...