Bakcalipper typ85 lik som på feks Golf 2 16v??

Anbefalte innlegg

Jepp, lurer på om selve calipperen bak på coupe quattro er like som på 226mm bremsene på 16v?

Evt om noen av vw eller audi's fwd har samme bakcalippere som en quattro...

Skulle hatt en ganske raskt, så leiter i biltema sine lister, men litt ymse delenummer ute og går. Kanskje det passer med noen fra Audi 100 88-94, A6 95-97, Audi 80 88-91, Bora eller Golf 4??? Er alle sammen 38mm Girling, er vel noe slikt på cq også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle visst noe om dette ila dagen da jeg trenger en slik til i morgen...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er annerledes innfesting til handbrekket på en quattro kontra FWD.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg og trodde, men passer den fysisk på og stemmer overens med skiver/klosser...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg og trodde, men passer den fysisk på og stemmer overens med skiver/klosser...?

Ja kun selve bremsevaier "armen" som er forskjellig mellom quattro og fwd bak, typ 81/85/89. Selve innfestningen er lik, samt lik skivediameter, men ikke likt innpress på skiva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kun selve bremsevaier "armen" som er forskjellig mellom quattro og fwd bak, typ 81/85/89. Selve innfestningen er lik, samt lik skivediameter, men ikke likt innpress på skiva.

Om ikke impresset er likt er vel ikke holderne like heller da? Men gjelder dette også for 80vs100 calipere og kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på dette egentlig? Man får jo fremdeles kjøpt nye kalipere til 80/90 quattro på f.eks torshov bilrek. ;) koster en go slant vel å merke. eller er det braketten du trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på dette egentlig? Man får jo fremdeles kjøpt nye kalipere til 80/90 quattro på f.eks torshov bilrek. ;) koster en go slant vel å merke. eller er det braketten du trenger?

Fordi jeg trenger den idag!

-Har endel Golf calippere liggende, derfor lurte på om den passet. Evt noen fra andre modeller da biltema har endel av disse inne.

Men ser ut som jeg har fått låne meg en riktig nå så får overhale den som hører til bilen etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer fra audi 200 20V og..jeg har det bak på min...høyre kaliper blir venstre osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.